_________________________________________________________________________________________

Werkwijze SA Wear

Leveringen en verzendkosten:

De verzendkosten voor afleveradressen in Nederland bedragen €7,50 per bestelling. Dit is een vast bedrag ongeacht het aantal artikelen of het aantal dozen per bestelling.

Wij leveren alle artikelen van uw bestelling in principe in één complete zending. De levertijd van de bestelling is afhankelijk van het artikel met de langste levertijd. Het kan voorkomen dat enkele artikelen uit uw bestelling een langere levertijd hebben omdat deze niet op voorraad zijn. In overleg met u kan er besloten worden om de beschikbare goederen eerder uit te leveren. Naleveringen geschieden op onze kosten.

Voor leveringen naar het buitenland moet u tevens rekenen op een langere levertijd dan voor een bestelling binnen Nederland. Deze levertijd is afhankelijk van het land waar de bestelling naar verzonden wordt.

Levertijden:

SA Wear hanteert verschillende levertijden. De levertijd kan per artikel verschillend zijn. Onderstaande levertijden gelden mits de artikelen voorradig zijn. Bij een eventuele langere levertijd zullen wij hierover altijd contact met u opnemen.

• Monster/maatserie: binnen een week, mits voorradig.

• Kleding zonder borduring/bedrukking: ± 5 tot 10 werkdagen.

• Kleding voorzien van een borduring/bedrukking: 3 á 4 weken.

• Horeca- en kokskleding van Chaud Devant: 1 á 2 werkdagen.

• Custom made kleding: 6 á 8 weken.

Aan indicatieve levertijden kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij anders met ons overeengekomen. Wij zijn afhankelijk van onze voorraadpositie op enig moment.

Spoed orders:

Mocht u de kleding sneller nodig hebben dan bovenstaande levertijden? Neem dan contact met ons op: 076-5269580 of info@sawear.nl.

Wij zijn flexibel en zullen dan samen met u bekijken wat de mogelijkheden zijn. In de meeste gevallen kunnen we u helpen of meedenken naar een goede oplossing. Wilt u de spoedbestelling voorzien van uw logo? Dan kan dit vaak gerealiseerd worden met borduren, aangezien we beschikken over een eigen borduurstudio aan huis!

Retour zenden:

Wij nemen geen artikelen retour in ontvangst. Wel bieden wij de service monsteraanvragen. Hier kunt u artikelen of maatseries aanvragen zodat u deze vóór dat u besteld kunt bekijken, beoordelen en passen. Mocht u hier geen gebruik van gemaakt hebben, dan kunnen wij helaas uw retour zending niet aannemen.

 U kunt de artikelen die u bij ons gekocht heeft, tegen bepaalde voorwaarden retourneren.

1) U heeft een klacht.

2) U heeft een verkeerd artikel of verkeerde maat ontvangen.

 1) Heeft u een klacht over een artikel, borduring of bedrukking? Dan verzoeken wij u hierover contact met ons op te nemen via 076-52 69 580 of via de e-mail: info@sawear.nl. Wij zullen de klacht met de grootst mogelijke zorg afhandelen. Er bestaat dan een grote kans dat u de goederen aan ons moet retourneren zodat wij de klacht kunnen bekijken en beoordelen. Aan de hand hiervan wordt er bepaald of dat er iets hersteld wordt of dat er een omruiling zal plaatsvinden. Voeg bij retourzendingen altijd een begeleidende brief toe met uw (bedrijfs)naam, adresgegevens, bestel- of referentienummer en een omschrijving van de klacht. Zodat wij weten van wie het pakket afkomstig is en wat er mee moet gebeuren. Uiteraard wordt er nadat we de klacht beoordeeld hebben contact met u opgenomen.

 2) U heeft een verkeerd artikel of een verkeerde maat ontvangen dan dat u besteld heeft? Dan verzoeken wij u hierover contact met ons op te nemen via 076-52 69 580 of info@sawear.nl. Als blijkt dat er een artikel of maat verkeerd geleverd is dan er vermeld staat op de orderbevestiging die door u akkoord bevonden is, ruilen wij deze z.s.m. om voor het juiste artikel/maat. SA Wear biedt de mogelijkheid om een monsterzending en/of een maatserie te ontvangen. Zo kunt u de artikelen bekijken, beoordelen en kan ieder personeelslid de kleding passen en de juiste maat vast te stellen. U heeft 14 dagen de tijd de monstes/maatserie te retourneren. Na deze periode kunnen wij de monsters helaas niet meer retour in ontvangst nemen. Aangezien we deze service bieden accepteren wij dan ook geen klachten over bestelde artikelen waarvan de maat onjuist blijkt te zijn. Deze retourzendingen worden geweigerd.

Mits uw retourzending aan één van bovengenoemde voorwaarde voldoet, kunt u het pakket retour sturen naar het volgende adres: SA Wear BV, T.a.v. Afd. Retouren, Tinstraat 13, 4823 AA Breda. Als u buiten de gestelde voorwaarden een artikel terug stuurt komt de betalingsverplichting niet te vervallen. Neemt u in geval van twijfel alstublieft contact op met onze klantenservice. Wij accepteren alleen artikelen die ongedragen zijn en die nog in de originele verpakking zitten. Stuur het artikel inclusief alle toebehoren binnen 7 werkdagen terug, vergezeld van de originele factuur/pakbon in een deugdelijke verpakking.

Monsteraanvragen:

SA Wear biedt de mogelijkheid om een monsterzending en/of een maatserie te ontvangen. Zo kunt u de artikelen bekijken, beoordelen en kan ieder personeelslid de kleding passen en de juiste maat vast te stellen. N.a.v. het aanvragen van een monsteraanvraag ontvangt u per e-mail een bevestiging zodat u de tijdelijke betaling/borgstelling kunt verzorgen. Zodra wij de betaling onder vermelding van het orderbevestigingsnummer hebben ontvangen kunnen we de artikelen in de gewenste maten en kleuren voor u bestellen. Als we de aangevraagde monsters of maatserie compleet binnen hebben sturen we deze op.

Zodra wij de artikelen retour ontvangen wordt het bedrag terug gestort op uw rekening. Hiervoor heeft u 14 dagen de tijd. Na deze periode kunnen wij de monsters helaas niet meer retour in ontvangst nemen. Aangezien we deze service bieden accepteren wij dan ook geen klachten over bestelde artikelen waarvan de maat onjuist is. Deze retourzendingen worden geweigerd.

Minimale afname:

De minimale bestelafname via de webshop is 5 stuks. Dit mogen wel verschillende artikelen en maten zijn.

Betaalmogelijkheden:

Wilt u een bestelling via onze webshop plaatsen? Dan heeft u de keuze uit verschillende betalingscondities. Wij zetten geen bestellingen in gang tot dat wij de betaling ontvangen hebben.

IDEAL: Veilig internetbankieren via uw eigen bank, zie www.ideal.nl. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afronden met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.

Creditcard: Met Mastercard en Visa kunt u veilig betalen via het beveiligde betalingsplatform Ogone.

Vooruitbetaling: Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u de orderbevestiging per e-mail. Rechtsboven in op de orderbevestiging vindt u onze gegevens om de betaling te verworgen. U kunt het totaalbedrag overmaken onder vermelding van het bestel- of ordernummer. Zodra de betaling bij ons binnen is zullen wij de bestelling in behandeling nemen. Indien wij de betaling binnen 7 dagen niet ontvangen hebben, wordt de order geannuleerd.

Automatische incasso: U kunt kiezen voor de betalingsconditie, éénmalige automatische incasso. In dat geval dient u uw ibannummer in te vullen tijdens de bestelprocedure. Het factuurbedrag wordt dan voor verzending goederen van uw bank- of girorekening afgeschreven. Bent u al een bestaande klant bij ons dan incasseren we na de levering van de goederen.

Mister Cash: Via Mister Cash kunnen Belgische rekeninghouders online aankopen doen middels hun bankpas. De veiligheid en betrouwbaarheid hiervan zijn absoluut gegarandeerd. Belgische klanten die bankieren bij de banken: Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank kunnen via Mister Cash/Bancontact eenvoudig online betalingen verrichten.

Garantie:

Garanties gelden alleen voor defecten die niet veroorzaakt zijn door ondeugdelijk gebruik of opzettelijk gedrag van de drager. Zo vallen haken in kleding niet onder de garantiebepalingen aangezien dit slechts kan voor komen indien de drager ergens achter is blijven haken.

Voor kleding geldt dat de scheidingslijn tussen een zwak artikel en zwaar of ondeugdelijk gebruik moeilijk te trekken is. Alle defecte kleding zal daarom eerst beoordeeld worden door SA Wear. Er bestaat een grote kans dat u de goederen aan ons moet retourneren zodat wij deze kunnen bekijken en beoordelen. Aan de hand hiervan wordt er bepaald of dat er iets hersteld wordt of dat er een omruiling zal plaatsvinden. Wij zullen in eerste instantie altijd eerst trachten de kleding te herstellen. Pas wanneer dit niet mogelijk is komt vervanging in aanmerking.

Heeft u een defect of een klacht? Neem hiervoor contact met ons op via tel: 076-52 69 580 of info@sawear.nl.

Wij accepteren geen klachten over artikelen waarvan de maat of kleur onjuist is aangezien wij u de mogelijkheid bieden de kleding voor het bestellen te beoordelen en te passen d.m.v. de service monsteraanvragen. Wel kan er voor een omruiling een enkele keer een uitzondering gemaakt worden, mits de kleding ongedragen is en niet voorzien is van een logo. Wel berekent SA Wear de kosten, die zij hiervoor kwijt zijn, door aan de klant. De retourkosten bedragen 20% van de stuksprijs én de verzendkosten naar onze leverancier. Deze kosten zijn per leverancier verschillend.